• Veilige betaling via iDEAL
  • Verzending met flespakket van PostNL
  • Ook per fles te bestellen
Home » Levertijd en verzendkosten

Levertijd en verzendkosten

Hoe snel wordt mijn bestelling geleverd?

Wij vermelden bij elk artikel een indicatie van de levertijd. Veel van onze artikelen worden binnen één dag geleverd als u op werkdagen voor 15:00 uur bestelt, maar sommigen binnen twee tot drie werkdagen. Mocht er sprake zijn van een afwijkende levertijd dan wordt u hiervan zo snel mogelijk op de hoogte gebracht.


Uit welke bezorgopties kan ik kiezen?

Standaard levering: Uw bestelling wordt geleverd door PostNL. Wij maken gebruik van Flespakket (PostNL). Flespakket is gespecialiseerd in wijnleveringen. U ontvangt uw bestelling in een degelijke verpakking, speciaal ontwikkeld voor het vervoeren van wijn.  De verzendkosten zijn standaard € 8.50 per fles of per doos. Bij een bankoverschrijving zal er afgeleverd of verstuurd worden wanneer het geld is ontvangen.


Wanneer ontvang ik een track & trace code?

Al onze bestellingen worden voorzien van een track & trace code. Deze ontvangt u via e-mail op het moment van verzenden. Hiermee kunt u in de gaten houden wanneer uw bestelling bezorgd wordt of aangeven waar u de bestelling wilt ontvangen indien u niet thuis bent.


Wat gebeurt er met mijn pakket wanneer ik niet thuis ben?

Bestellingen die, in de drie Noordelijke provincies (Groningen, Drenthe en Friesland) afgeleverd worden door Cavelot zelf, worden als u niet thuis bent in eerste instantie aangeboden bij uw buren. Als er niemand aanwezig is zal er een bericht achtergelaten worden met het verzoek om contact op te nemen voor het maken van een afspraak voor een nieuw aflevermoment. 

LET OP: Pakketten worden door PostNL meestal eenmaal aangeboden en, bij geen respons, afgeleverd bij buren of meegenomen naar een depot of afhaalpunt. Wanneer het pakket daar niet binnen 5 werkdagen wordt afgehaald, wordt het automatisch retour gezonden. Wanneer wij daardoor een pakket opnieuw moeten verzenden, zijn de verzendkosten voor rekening van de koper. Deze worden gefactureerd en moeten zijn voldaan voordat het het pakket opnieuw ter verzending aangeboden wordt bij PostNL.


We staan voor u klaar!

Heeft u vragen over uw bestelling? We staan u graag te woord! Stuur een e-mail naar info@cavelot.nl of neem telefonisch contact op met Cavelot
+31 (0)6 309 795 40